Who’s next Hello Kitty ?

今個月收到 Steply (有時我玩野叫 Steply 做 Stephy,不幸有次在 Steply 老細面前叫錯了 :p) 的邀請,在開幕前一兩天,邀請 steply 用戶和 bloggers 優先去參觀 Kitty Lab 設於九展的 Who’s the next Hello Kitty? 遊戲展覽。

在去之前,我想去的原因是為了用 D90 去影相為主,起碼有公仔影下,而且以前聽過其他 bloggers 講過以往的 Kitty Lab 都好好玩。一路行,我覺得比我原來的 expection 高。雖然香港迪士尼已開幕多年,但我一次都未去過,而我敢說 Kitty Lab 是小型室內版遊戲樂園,visual 的感覺幾好。

到底 Kitty Lab 有乜野玩呢 ?

Kitty Lab 有:

  • 有思考題
  • 有基本動作題
  • 有較高難過動作題

至於實際係乜,除左睇呢度既相之外,就當然係要親身去玩下啦。

從 Marketing 角度去講,其實 Steply 和 Kitty Lab 合作推廣這遊戲展覽是不錯的。試想想一群好友結伴去 Hello Kitty 展覽玩,一路用 actioncam 的 2×2 拍攝,隨手即時經 actioncam 上載至 Steply 平台分享歡樂。其實 Steply 可以將呢個 idea 拍一個一分鐘的短片上載 youtube,掂!

導遊阿珍… 呀… 唔係… Aiki 問我鐘唔鐘意 Hello Kitty,我當時答我唔討厭 Hello Kitty,哈哈。回家後想起,小時侯我有一隻甚大隻的 Hello Kitty 公仔,可以攬住來訓。

One Reply to “Who’s next Hello Kitty ?”

  1. 你家中那個組合櫃和我家以前那個設計相同, 相信那個年代的傢俬都是差不多樣……