LG G4 用家惡夢

lg-g4-receipts

昨天有記者朋友睇完 mobilesetting 既文章,在 facebook 問「踩得咁盡,問題好嚴重下?有冇LG用家出黎講兩句?」

我見到就「講兩句」啦:「我已換左兩次主機版,保養期內,分別係第4.8同11.8個月,講完。 #LGG4用家

換俾你都係有野壞

舊年6月底,舊手機 (Sony Xperia Z1) 突然死了,用開 1010,就去左 1010 門市出部新手機,Sales 推介 Sony 同 LG,新 Plan 既價錢都係一樣。我自己用左 Sony 兩三年就壞,之前有聽過有人話 LG 唔錯,咁就出左 LG G4。

冇諗過半年唔夠,11月去 Clockenflap 音樂節果個星期就壞左,成個 weekend 都出外,冇部用開既電話幾麻煩,又冇得用部好手機來影相。然後呢個 weekend 就有得拎返換左板既手機,咁咪去睇 show 之前去拎,邊搭車邊插返舊 SIM card 同 SD card 來裝 apps 用。

哈?! LG 個自家 Camara app detect 到 SD card 有同名相既folder,就幫我刪左佢再 create 一個新來用,有冇咁白痴既 app 設計 ?! 心裡即鬧著 LG 既 app developers。

品質有嚴重問題

雖然 SD card 既相又 lost 埋,換左就算啦,應該唔會再有問題掛 ?

過幾日我試用手機 NFC 來 do NFC card,咦 ? 張張卡都冇反應既 ?! 唔通個 case 問題 ? 換左都係唔得,就知應該係新換既機 NFC 都係壞。

走去再整又要再排隊又至少有一日無得用,拖拖下,算啦,6月尾保養期完之前先換啦。6月尾要搞 HKOSCon,本來完左 conference 就即去整。點知 conference 前幾日又壞,焗住即刻去旺角LG維修中心整,職員同我講呢個情況要換板,但未有貨要等 7-10 日到先搞掂,無奈都要接受啦。 (重敢對 LG 有乜野希望咩)

再拎去整之前,我嘗些過花半個鐘 Google 去 Fix 問題,或者至少俾我做左 backup 先拎去整。就搵到一 D 外國 tech posts 就如 Techradar 呢篇,確認 LG G4 係有好大設計問題,基於用家使用習慣,即係唔用就唔會壞,用就會好快定極快 (都係講緊幾個月至大半年) D 電子零件就會散開而接觸唔到,就死機了。大啦啦四五千港紙賣一部新出高端智能電話,唔夠半年壞一次,一年壞兩次,咁到底 LG 同  LG G4 係唔係好有問題 ?

雖然最後4-5日就換好板,但真係有如 LG slogan 一樣「Life is Good!」(生活真係好) 囉。

lg-hk-queuing

客戶服務重要咁差

明知出重大問題,LG 官方又冇乜公佈交代,更加冇解決方案。有壞就換機換到 12 個月保養期完,唔會加長保養期,唔會幫客戶換 model,總知客戶買幾千蚊機就只係包你用 12 個月。

而兩次壞機上去旺角維修中心,平日都係要等 2-3 小時先等到職員用果幾分鐘時間收機開維修單。到拎返機果時,如果客戶選擇「不需要技術支援,拎機簽個名即走」條 queue 先快,10-20 分鐘就拎到機。

所以,LG G4 用家真係「Life is Good!」囉。

如果 LG 係一間好既公司,響今年年初 confirm 到 G4 有設計問題,就應該開始向保養期內壞機既 LG G4 用家,提供無條件換另一個 model 新機,來保住自己既品牌 branding。

宜家再換左一個月,我覺得唔夠半年,年尾前這部「一年內第3部G4」又會再壞了。我考慮緊換返 Sony機,或者 Google 快 d 出下一部 Nexus 手機 (宜家部 Nexus 5 又係 LG)。